kumsalnannesi kiz aynı benim kızımı anlatmışsın birebir aynı benimki de sadece sola tam dönüyor sağa dönemiyor yüz üstü dururken dönebiliyor Bi kaç kere gördüm ama yüz üstü durmayı hiç sevmez emeklemeye Bi yere tutunup ayağa kalkmaya hiç niyeti yok yurutece koyuyorum ben de öyle heykel gibi kalıyor aynı senin ki gibi oyuncakları benim vermemi istiyor ya da uzanırken devriliyor valla ben de takıyorum ama bakalım inşallah yapar 9.ayi bekliyorum zaten kontrolumuz var eğer hala yapamazsa göstericem Bi ama herkes yapar diyor tembel diyorlar benimkinin çok gazı olurdu sakinleşsin diye hep kucakta gezdirirdik ve kusmasi da çoktu o yüzden pek yerde zaman geçirmedi şimdi oyuncaklariyla oynuyor baya oturarak seviyor oynamayı o kadar ama başka da bisey yapmiyor 8 ay 11 günlük benimki de