Merhaba hanımlar bebeğim 8 ay 13 günlük ama hala tam dönmüyor ve emeklemiyor. Gelişiminde herhangi bir sorun yok ama yürüteçle bile yürümüyor. Olduğu yerde duruyor yada çok az bir iki adım atıyor. Dönmesi için sevdiği oyuncak vs. koyuyorum fakat onu dönüp yada emekleyip almak yerine ağlayarak benim vermemi istiyor. Ne yapacağımı bilemiyorum öneri veya benim gibi bu durumu yaşayan var mı ?