Zeykemk26 Hafsaesra bende oyle yaptım aynen bugun ıyıyızde huzursuzluk kalabılıyormus bu aşıdan sonra huyları degısıyor dıye hep duydum yanı
deletedmom4842 Zeykemk26 Kim diyor çok ağır geçtiğini? Emin ol sadece 3 iğne olacağı için biraz fazla ağlayacak o kadar bu aşıların yan etkisi pek olmuyor. Şimdiden bunu düşünme bence.
EmineAyan Zeykemk26 korkma canım ya biz iki hafta önce yaptırdık, sadece iğneyi yaptığı an ağladı kucağıma alınca sakinleşti. Biraz ateşi vardı, ilaç verdim düştü. Aşı yerlerine dokunma, pek bi huysuzluğu da olmuyor 🤗
Hafsaesra [bilinmeyen] doktor yarim çay kaşığı calpol vermemi söyledi ateşinden ziyade ağrısı olmasin diye bende dün verdim bugün vermedim
Kutayalp Zeykemk26 korkmayın bişey olmaz inşallah aşı vurulurken ağlıyor biraz sonrasındada huzursuzlandı ama ateş falan yapmadı şükür telaşlanmayın