Hahahaa -Eraymoms- asla camsil felan kullanma pella diye bez var Trendyol da da satılıyor nemli bir şekilde kurulamana gerek yok benim elim ayağım oldu o bez 🤣😘
motherthea Hahahaa bende aldım ondan yaaa çok övülüyor gelicek yarın camlarımı tv siliceö ıslat sil diyorlar bakalım
-Eraymoms- Nesrinnnn kız ondan aldı eşim denedim yine iz bırakıyor iz dediğimde öyle küçük olsa keşke çizik çizik gibi izler kocaman silince az geçiyor yine kalıyor ama
Cyerg @“Aleynaerayy12”#p25264271hafif nemli bezle silip kuruluyorum sadece su kullanmamiz gerektiğini soylemislerdi
-Eraymoms- Cyerg bizde yeni aldık ama hiç bir bilgi vermediler onun hakkında acaba tv nin üstünde jelatin falan mı var ya göremedim de bisey neden bu kadar iz kalır ki
Birbebekk Ben ilbays ve pella kullandim ama memnun kalmadım ama.dilan Polat bezleri harika sadece suyla yıka ve iyice sıkıp sil istediğin yeri deterjan felan kullanma o bezlerle ama sakın mahvoluyot çünkü bu bezi al harika TV yuzu pırıl pırıl oluyor cam ayna