21elif ne mutlu size diyetle geçtiyse, bizim de isilik dendi , hem cocuk doktoruna hem saglık ocagına goturdum defalarca, malesef yumurta ve süte cıktı , egzamaya cevırdı vucudu yanık yanık oldu yavrumun , en son acile goturdum orada alerji doktoru denk geldı , yumurta elerji çıktı ama 1 ay kestım kortizonlar kullandık gecmedı kendım sutu de kestım ve 1 ay 20 gun sonunda teşhis kondu süt ve yumurta alerjısı varmış , tabi o arada ben benden geçtim , biz de düzeldiğimiz gunlerı goruruz inşallah , sıkı dıyet yapıyorum ben de.