ZSare Eftelya-29 teşekkürler cumartesi gününe kbb doktoruna randevu aldım inşallah sıkıntılı bişey yoktur :(
happiestMom ZSare duymama gibi bir sorunumuz yok suan allaha sükür. Agrı sızı da yok bakalım insallah bugün iyi olur olmazsa cıkarıcam kbb a.
Ozgebrar2019 ZSare Sanki biraz daha iyi gibi. Gribide yavaştan geçmeye başladı öksürük kaldı sadece. Hastalığı bitince işitmeside düzelir diye umuyorum
ZSare Ozgebrar2019 bizim tüm hepsi geçti sadece işitmesindeki sorun kaldı. Malesef hala duymuyor. Cumartesiye kbb doktoruna randevu aldım :(
Ozgebrar2019 ZSare İnşallah birşey çıkmaz ya 😔 Sonucunuzu buraylada paylaşır mısınız merak ederim şimdi
ZSare Ozgebrar2019 az önce çocuk doktorundan geldik, malesef kulaklarında sıvı birikmiş. Yüksek ihtimalle tüp takılacak dedi ctesi kulak burun boğaz doktoruna gideceğiz son kararı o verecek :(
ZSare Ozgebrar2019 kulağındaki sıvıyı yok etmek için takılıyormuş. Ufak bir ameliyatla sanırım. Sonrasında kendi kendine eriyor o taktıkları şey basit bir şeymiş çok şükür
Byt28 ZSare merhaba, benzer problemleri yaşıyoruz. Çocuğunuzun işitme kaybı düzeldi mi? Ne kadar zamanda düzeldi?