Kızlar merhaba, 3,5 yaşındaki kızım geçenlerde hastalandı. Hastaneye götürdük öksürüğü ve ateşi vardı bir de burun akıntısı. Güya muayene etti doktor ve klasik öksürük şurubu vs yazdı gönderdi. Fakat gitgide kötülemeye başladı sonrasında ise duymamaya. Kulak iltihabı varmış ve nöbetçi doktor farketmemiş antibiyotik ve kulak damlası başladık ama hala işitme problemi var. Perşembe akşamı yeniden götüreceğiz hastaneye ama sizlere sormak istedim daha önce yaşayan var mı? Kalıcı bir durum değildir dimi?