NmalkoC aynen bende öyle düşünüyorum. Evet çok pahalı ya gerçekten. Uygunlar var ben şuan araştırma aşamasındayım. Atanirsam hemen alıp gitmem gerekiyor çünkü. Yurt dışına çıkacak olanlar var mesela baya uyguna yazmışlar acil satılık falan diyorlar. Hele bir tanesi var belli kadın evi gibi döşemiş benim evden daha güzel karavanin içi. Araçta Ducato idi sanırım 600 civarı uygun gelmişti bizede. Öyle kelepir düşürmek lazım. Peki çekme karavanla illa kamp alanında mi kalmak gerekiyor. Mesela aldım ben diyelim çekme karavan burdan gitcem İzmir’e illa kamp alanında mi kalmak gerekiyor. Çünkü şuan şöyle soyliyeyim gezmek çok külfetli inanılmaz. Biz hem gezmek hem kalma yerini bedavaya getirmek hemde en azından karavanda yemek yapıp yemeği de ucuza getirmek istiyoruz. Çünkü bizim çok vaktimiz var yani eşim iki gün çalışıyor beş gün evde mesela. Böyle fırsatımız var. O yüzden bize bu tarz bişey acaip iyi gelir. Ama kamp alanları da çok pahalı artık. Eskisi gibi 50-60 TL değil. Geçen yıl 500 TL istediler bir gecelik assosta. Ama diyelim sağa sola bir yere çektik rahat edebilirmiyiz sizce? Bir de karavanı hangi araçla çekiyorsunuz ? Yani markası modeli nedir aracınızın ?