Kbetul geçen yaz hamileyken gittiğimiz tatilde 2-3 aylık bebekleriyle gelen çok vardı hemde hepsi Türktü 😂 yani artık bizim milletimizde aşmış bu durumu çok gaz almıştım o çiftlerden, akşamları bebekleriyle beraber aktivitelere de katılıyorlardı. Benim bebeğimde 8-9 aylık olmuş olacak tatilde. Yorulup uyur diye düşünüyorum