ikizannesi4242 bende goruyorum iyiki hediye gelmiş😂 bir zaman sonra sıkılsada cok yardimci oluyor iyiki almışım elim ayağım oldu zararlı deniyor evet ama kullanmasam durmayan surekli mızmızlanan bir oglum var insan bir zaman sonra bunalıyor yoruluyor Allahın izniylede hic birsey olmaz Rabbim sağlık sıhhat versin napalım kullanıyoruz kullanicamiz en fazla 3 ay ondanda bisey olmaz