Enfal18 Evet özelde yaptırdık çocuk doktorumuza söyledim ben yumurta yediğim zaman direk kusmaya ve yüzünde alerjik belirtiler ortaya çıkıyor diye oda alerji bölümüne yönlendirdi ve kandan baktık alerji doktoru geçici bi durum olduğunu söyledi 1 yaşa kadar geçer şuan kandan bakmamız yeterli dedi öyle yaptırdık benim sütüm yeterli de ben düzgün beslenemedim galiba kilo alımı düşmüştü o yüzden de bebeğimin protein alımı açısından doktor tavsiyesi ile mamaya geçtik günde 3 kere falan mama veriyorum