Selinasel merhaba guzel anne 🤗 olmazmi bu forumdaki herkes en az 1 kez boyle geceler gecirmistir yalniz degilsin bunu bil. Yaklasik 6 ayim o sekilde gecti care sallamamak gerekirse kucakta pispislamak bebege sakin yaklasmak sakin sevgi dolu ses tonuyla ninni soylemek brahms babylul mu ne bi parca vardi onu acmak(benim kizim onunla 2 saat filan uyurdu😂) ten temasi yapmak , yakayip masaj ve yarim kundak yapip yatirmak yani bunlar benim deneyip az cok verim aldigim seylerdi sana moral olsun kizim 9bucuk aylik ve duzeldi 6. Aydan sonra hepsi gececek minik bebegine saril ve sabir dile🤗