ece_arel ben de devam edicem inşallah emzirmeye. 4. Aydan sonra süt değişiyor benim önce berrak çok koyu kıvamlı bişey oldu tadı değişti sonra kesildi 1-1.5 ay daha sonra tekrar geldi ama yine berrak su gibiydi tiksinir emmez diye çok korktum ama korktuğum gibi olmadı çok şükür. Aslında oğlumun bırakma yaşı geliyor yavaş yavaş ama tandem emzirme kardeş kıskançlığını önlüyor diye okudum o yüzden direnebildiğim kadar direnmeye çalışıyorum 🫠