Atesbebek 1bahar zor tabi ama küçük olan degil ilk etapta büyük olan Bi üstünüzden geçecektir. Başa dönmek zor olacak diyordum ama başa dönmek güzel bir şeymiş asıl sorun ileri doğru gidende 😳
Yakamos 1bahar yapmayın allah askına abartmayın rabbim vermiş olmuş ikizlerim var 9 aylık yetmiyormuş gibi çalışıyorum üzerine gelip birde evde calışıyorum. Daralıyormuyum bazen evet ama buna da şükür diyorum. Her zorluğun bir kolaylığı vardır rabbinden sabır dilen kimseden öğüt alma
Glsh54 1bahar hyirli olsun, hani diyorlar ya bebegin uyunca sende uyu 😄 uyunmuyo beee, diger cocugunun ihtiyaclari oluyo o yuzden dewam bu sekilde uyumuyorsun ama ayaktada yikilmiyorsun cok guzel duygular bunlar, bosver iyiki olmus diyceksin dogunca.. 🙏
annesininbiriciki 1bahar hayırlı olsun tebrikler tek çocuğum var 1 yaşına girecek Allah in izniyle rabbim kolaylıklar versin korunuyoruz zor bir çocuk hamilelik de bakması da hepsi tek başıma yaptım bakıyorum baştan beri o yüzden şimdilik erken Rabbım olmayanlara versin
tatlibiranneo Blackcloud nasıl korunmuyorlar tamam geri çekilme korunma yöntemi değil ama aylık iğne korunma işte aynı hap gibi o da korunma yöntemi
saclarinayildizdusmus Blackcloud yorumunuz çok değişik şimdi kadın Baska bisey soruyo kalkıp korunmayımı tartıscaksınz sprqille bile kalan var napacaz yasmı tutcaz
Blackcloud saclarinayildizdusmus Fikir belirmişiz herkesin fikri yorumu aynı olacak diye bir şey yok.
ece_arel 1bahar benimde oğlum 13 aylık 2 aylık hamileymişim geçen hafta öğrendim 🤣benide neler bekliyor acaba annem 4 çocuk baktım sorun yok 2 tane hayde hayde bakılır diyor
ece_arel Blackcloud sırf bunu yazmak için kadına neyle korunuyorsun diye sordun dimi 😂benim oğlum tüp bebek hamile kalma oranım %5 ihtimal prazervafit spiral geri çekilme ile hamile kaldım hadi bunuda açıkla bakalım 😂😂
AnnaKarenina_ ece_arel konuşmak için konuşuyorlar ya valla değişik insanlar kız napsın kilit mi vuraydı 😂
Blackcloud ece_arel Hayır sormadım kendisi yazmış. Geri çekilme korunma yöntemi değil zaten neyin kafasını yaşıyorsun?
Dlshnn3 ece_arel spiral prezervatif ve geri çekilmeyle hamile kalma ihtimali çok çok çok zor bir ihtimal pek inandırıcı gelmedi açıkçası
ece_arel Busemertt bende 2 aylık hamileyim hala emziriyorum doğumdan sonra ikisinide emzirmeyi düşünüyorum siz nasıl yapacaksınız?
Busemertt ece_arel ben de devam edicem inşallah emzirmeye. 4. Aydan sonra süt değişiyor benim önce berrak çok koyu kıvamlı bişey oldu tadı değişti sonra kesildi 1-1.5 ay daha sonra tekrar geldi ama yine berrak su gibiydi tiksinir emmez diye çok korktum ama korktuğum gibi olmadı çok şükür. Aslında oğlumun bırakma yaşı geliyor yavaş yavaş ama tandem emzirme kardeş kıskançlığını önlüyor diye okudum o yüzden direnebildiğim kadar direnmeye çalışıyorum 🫠
ece_arel AnnaKarenina_ vallahi ya kendisi yapmıyor diye kimse yapmasın istiyor glb geçen başka posttada birebir aynı yorumu yaptı “” iyyy cinimm Sin korunmuyormussın kiiii””
Blackcloud AnnaKarenina_ Korunup korunmaması bizi ilgilendirmiyor. Geri çekilmenin korunma yöntemi olmadığını söylemişim seni heren ne?
Lavina 1bahar tabiki zorlukları var ama ilk çoçuk gibi değil daha deneyimli olduğun için bakımdan zorlanmıyorsun ama piskolojik olarak zor biraz yardım eden varsa belki iyi gecer ben zorlanmıştım kızım 1 yaşına girdi oğlum 4 yaşına girecek halen kardeş kıskançlıkları devam ediyor o çok yıpratıyor beni oğlum sürekli hırpalayıp duruyor artık sinirlenmekten bir hal oldum olan sadece benim piskolojime oldu 2 çoöukta arada büyüdü çıktı şimdi 3 yolda ben ben değilim sana tavsiye verecek piskolojimde enerjimde kafamda pek yok 😂😂😂
Rokforcuk 1bahar hayırlı olsun rabbim sağlıkla Kucağınıza almayı nasip etsin. Benim de iki bebeğimin arasında 20 ay var ve daha yeni doğum yaptım sayılır küçük oğlum 3.5 aylık oldu zaman inanılmaz hızlı akıyor bu süreçte kendi hayatımdan örnek vermek gerekirse şuan yardımlı bir şekilde bakıyorum ikisine de babamız evde olduğu sıralar kızım babayla zaman geçiriyor bir de 2 yaş sendromu denilen durumu yaşıyoruz her bebekte aynı zorluk derecesi yaşanılıyor mu bilmiyorum ama kızım bazı zamanlar çok zorluyor zaten aglak bir kızım vardı daha da kötüleşmeye başladı. Şuan ikisiyle tek kalmadım ama yardımcı iki kişi olsa misler gibi iki çocuğa bakılır. Beni en çok geren durum uyku uyutma meselesi. Allah yardımcımız olsun iki çoçuklu olmuyoruz iki bebekli annelik oluyor bizim ki ikizlik gibi durum olmuyor zaten ilk çoçuğun düzeni kurulmuş oluyor ikiz bebek sahibi olmak benim gözümde daha zor.
ece_arel Blackcloud evet değil aylık iğne demiş kadın neden işine geleni görüyor gerisini görmüyorsun ?