Gokturk_ Birkullanici benim oğlum 52 cm doğdu 6.ayına girdiği gün götürdük 72 cm dedi doktor bide aynı gün sağlık ocağına aşıya götürdüğüm de oda 72 dedi kiloda iki tarafta aynı çıktı normal gibime geldi sizin de ama doktorunuz Sağlıklı diyorsa öyledir stres yapmayın 😊
Gokturk_ Birkullanici bizim genetik sanırım canım iki amcası da 1.90 üzeri babası da 1.90 amca çocukları da uzun
Olimbonii Birkullanici Patates sogan havuç maydanoz et guzel yiyor bunu maydanozu en son pişmeye yakin koyuyorum
Olimbonii Birkullanici hepsini geçirmiyorum yani yicegi kadar kaseye aliyorum icine ekmek dogruyorum biraz yumuşuyor sonra geciriyorum hepsini tencerede geçirince tadi cok bozuluyor
Olimbonii Birkullanici sebzelerle beraber mi blemderdan geçiriyorsun Boyle diyince blenderdan geciriyosun diye o sekilde anladim peki neyi buzluga atmalik diyosunuz kemik suyunumu eger kemik suyuysa dudukludd hasliyorum 5-6 saat ilikleri cikana kadar bir güzel ince suzgecte suzuyorum karton bardaklara doldurup buzluğa atıyorum bir günde donuyolar ertesi gun hepsini bir posete koyuyorum buzlugumda duruyor yer kaplamasin diye
Gokturk_ Olimbonii bende oğluma kendi yediklerimizden içine ekmek içini atıp yediriyorum ya bide ilik suları atıyorum dondurmuştum çok seviyor
Olimbonii Gokturk_ cok lezzetli gercekten sade sudan yaptığım corbalari yemiyor illa kemik sulu olacak 😂
Dondurmalikahve Birkullanici Aslında anladım canım da bazı aylar biraz daha az uzaya biliyorlar bazı aylarda daha fazla uzayabiliyorlar. Hani dedim ya boy bu belki diğer ay daha fazla uzar diye bu arada doğumdan itibaren 1 yaşa kadar 25 santim uzasa yeterli. O da 80 santim oluyor yapacak tek şey beslenmesine dikkat etmek olur Bu da 2 yaşa kadar fayda eder 2 yaştan sonra boyda genetik faktörler devreye giriyor. Ki ailecek uzunsanız uzar özellikle ergenlikte 🙂
Birkullanici Dondurmalikahve Yani bir de ikinci üçüncü ay arası iyi boy attı da ondan sonra hep iki santim bir santim
Svgcarim Bence iyi boyu benim oğlum 9,5 aylık 70 cm çıktı bende boy için ne yapmam ne yedirmem gerekiyor onu bilmiyorum
Birkullanici Gokturk_ Bizim tarafta uzun canım hani ben orta boyluyum ama benim eşim de uzun benim ailem de uzun
Deletedmom_62 Birkullanici benim bebeğim 6. Ay kontrolünde 65 cm di ama 48 cm doğdu bizimkinin de boyu yavaş uzuyor ama kilosu da fazla değil 7.600 dü 6 aylıkken yani ikisi orantılı olduğu için çok takmıyorum. Şuan 7 ay 12 günlük
Birkullanici Deletedmom_62 Maşallah işte sizinki boyuna göre baya boyatmış benimki ilk boyuna göre sizinkinizden daha az atmış Demek istiyorum ben yoksa boyunu kısa demiyorum büyük boyuna göre daha az uzamış
Noriye Birkullanici ben canadada yaşıyorum buranın sağlık sistemi biraz değişik yanı en son gittiğimde boya kiloya yorum yapmadı ve bir çocuk doktoru bulmaya çalışıyorum ama bakalım insallah bulurum bizimde enine gidiyor acaba sonradan atarmi 1 yasa bir ay kaldı endişeliyim Buda herseye yansıyor ayda 1 cm atıyor sanki 🥹
Noriye Meryemgundogdu 🤣🤣masallah daha ne olsun Allah bağışlasın oda babaya ceksin öyle niyet edelim 😆
Olimbonii Birkullanici anca cikiyor icindeki valla kemigin icinden ilikleri çıkacak bide oyle kaynayacak normal tencerede 7-8 saat kaynatiyorum
Svgcarim Birkullanici 47 cm doğdu sağlık ocağında boyu ve kafa çapı için küçük kalmış dedi. Başı da 43 erkek bebek normalde en düşük 45 olması lazımmış