Kızlar persentilde normal olduğunu biliyorum ama benim kızım sizcede çok az uzamıyor mu 55 cm doğdu şuan 6 aylık 67 cm .2 ayda sadece 2 cm uzamış.ilk kızım 53 cm doğdu ama persentilde hep 90 üstüydü. Yani bunun daha uzun doğup persentilde ortalmada olması bana tuhaf geliyor.acaba bendeki tüm vitaminler azaldıda sütümden vitamin alamıyor mu