Ist2121 ben iki defa oldum nedenını söylım belım cok ağrıyor du göğüslerım coo büyüktü arkadasım tavsiye ettı neyse gittim dedi eğer olmasan ilerde daha da kötü olursun ameliyat oldum bur kaö ay sonra enfeksiyon kaptı digerınıde yalnıs ameliyat etmişler bırı yukarı bakarken dıgerı aşaga bakıyordu tekrardan bır sene sonra aynı ameliyat oldum bu sefer de kanama geçirdim meğersem dıkış atmamış ön tarafa baya kanama oldu ne yatak ne üst baş yer kadın yorganla bastırıyOrdu kan dursun diye doktoru çağırdı hemen geldı canlı canlı dıkış atıldı tekrar ondan sonra yıne geçmedı izler olsun şişmesi olsun dikişlerın şimdi berbat halde ve doktor cok fazla şikayet aldığı için o işin bıraktı bızı resmen koyun yerıne koydu kestİ biçti ve mahvetti neyse sonra hamıle kaldım dogum yaptım süttüm baya oldu emzırdım ama hastanede hemşire bırakmadı göğüslerımı görünce bana acıdı resmen bana emzirme dedı buz getırdı sabaha kadar dikişlerın üzerine koydum okadar ağrıyordu kı kolum kalmıuordu ve her ikim kolumda da maalesef ameliyattan sonra hasar gördü sürekli uyuşuyor iş yaptığımda resmen parmaklarım kıtlenıyor🤦♀️🤦♀️