Be de bekarken olmuştum. İlk hafta çok zor geçmişti. Göğsümde sanki bi kor vardı cayır cayır yakıyordu beni. Sonra yavaş yavaşiyikeştikçe o his azaldı tabi. Emzirmeye gelince sonuçta ordan parça alınıyor ve malesef o parçaların içindeki süt kanalları ayıklanamıyor. Yani süt kanallarının bir kısmı da alınmış oluyor. Ben emzirdim fakat hep mama destekli.