Melike353 3yasakadarsifirekran izmirde bizim burda var günde 1 saat haftada 1 defa iste dediğiniz gibi 200 tl aylik kayıt olursanız 600 yapariz demişlerdi bana ama 1 saatte bana az geldi🤦♀️ bilemedim yani 1 saat hemen biter yani pek bisey yapılmaz diye düşündüm
3yasakadarsifirekran Melike353 evet saati az 50-60 dk demişler bide yani , daha büyük grubun saati fazla 12-18 ay aralığının saatini kısa tutmuşlar
EkiminAnnesi 3yasakadarsifirekran izmirde yaşıyoruz. Geçtiğimiz haftasonu 18 aylık oğlumuzu götürdük. 90 dk 200 TL ödedik. @Melike353
EkiminAnnesi Nefesarya hangi oyun grubu acaba ben de İzmirdeyim. Bu haftasonu gittik 90 dk 200 TL ödedik günlük