Gokturk_ Prensesssannesiiii bizde de vardı birkaç tane 4.ay kontrolünde de kapandı sayıyoruz 1 ml dedi birkaç ay sonra tekrar göstericez çoğu bebekte oluyor o
Prensesssannesiiii glfzltt yani aslında bilmediğim bi konu beklemiyordum da hiç sadece doktor dedi kiçoğu bebekte olur ama biraz uzun üfürümü dedi neden uzun acaba
glfzltt Prensesssannesiiii üfürümlerin şiddeti var 1-6 ya kadar küçük masum üfürümler yani altında ciddi sebep olmayanlar 1-2. Olanlar , 5-6 derece olanlar altında daha ciddi sebepler olan üfürümler , size bunu diyen çocuk doktoru mu ?
Prenses-annesiiiii Prensesssannesiiii benim kızımda da vardı şuan 9 aylk kapanmş gbi dedi net 2 yaşnda anlaşlr dye 2 yaşna basnca tekrar kontrolü olacak
A2B4 Prensesssannesiiii Canım doktor dinlediginde siddetine göre yorum yapıyor…. Bak o kadar doktora gittik ilk dogdugundada dediler.farkedilmicek derecede zaten şiddeti farklı olsaydı hemen kardiyoloji diyecektim dedi doktor.kalp deliklerinde siddetli oluyor kuzenlerimin çocuklarından biliyorum
bebekzeynep Prensesssannesiiii ne kadarlık bebeginiz yenidoganken olan büyüdükçe kapanyr genelde kendi kendine
Prensesssannesiiii Asynm belirti yoktu. Biz aylık kontrol için gittik doktor kalbini dinlerken fark etti
Nehiiir61 Prensesssannesiiii benimde küçük oğlumda vardı. Normalde her bebekte olurmuş fakat doğum sırasında kapanırmış bizimki kapanmadı sonra bizi kontrole çağırdı istenilen boyuta gelmiş korkulacak birşey yok içiniz daha da rahat etmesini isterseniz 9 aylık olduktan sonra yine bir kontrole getirin dedi 1 yaşında oldu tekrar bi randevu alıp götürmeyi düşünüyoruz
yanikkozaanne Prensesssannesiiii canım benim bebeğimde de farketti doktor kardiyoloji doktoruna gittik bizlik bir sıkıntı yok masum üfürüm bebeklerde oluyor genelde dedi
Prensesssannesiiii yanikkozaanne masum olmayan nasıl oluyor acaba. Üfürüm biraz uzunmuş çünkü iyice dinledi normale göre uzun dedi
Nehiiir61 Prensesssannesiiii sizede çok geçmiş olsun umarım kardiyoloji doktorundan hayırlı haberler alırsınız 🤲🏿
yanikkozaanne Prensesssannesiiii o kadarını bilmiyorum canım derecesine 2.6 dedi normal dedi bildiğim bu
Bukrelinam glfzltt belirtiler vsr mı günlük hayatta etkileyen geçmiş olsun umarım en kısa zamanda kapanır