Prensesssannesiiii ayrıca herkesin bildiği tek cevap her yenidoğan bebekte üfürüm olur / sonradan kendiliğinden kapanır / geçer o geçer … bunlar ezbere cevaplar
Öncelikle kardiyoloji muayene eder , sıkıntılı bir durum mu var sizi bilgilendirir durumun ciddiyetine göre sizi ayda bir 3 ayda bir veya 6 ayda bir kontrole çağırır. Siz kardiyolojiye gidin bebişteki “tanı ” ne buraya yazın