Yigitinannesi0312 ee benim kızım Yiyor mama hemde anne sütü tabi sütüm öyle çok değil ama geceleri anne sütü gündüzleri mama yiyor mama yiyen çocuk kilolu olcak diye bişey yokki her çocuğun bünyesi genetiği farklıdır bende mama verme taraftarı değildim ama kızım bronşit olunca hastaneye yatmak zorunda kaldık stres ve üzüntüden korkudan sütum azaldı he doymuyor diolarmis ya doymayan çocuk ağlar uyumaz işte bizde hastanede yatarken süt azalmış nerden bileyim kızım hiç durmadan ağlıyordu hemşireleri çağırdım biseyi var çocuğumun ağlıyor sürekli hiç uyumadı dediğimde baktılar annesi bu çocuk ac gel mama yapıp verelim dediler hadi bakalım oymuş 1 aylıktı 3 aydir devam ediyoruz çok üzülüyorum ama sağlıklı olsunda gerçekten gerisi çokta önemli degl lafinizi çekinmeyin şimdi benim kziim mama yiyor diye neymiş ek gıdaya erken baslayabilirmisim kayınvalide hanım diyor bende sizin dediğiniz gibi bu çocuk benim çocuğum ben ne zaman neyi vereceğimi bilirim kimseyi ilgilendirmez dedm eşime eger oda karşı çıkmak isterse buyursun meydan boş ben her halükarda dimdik karşılarında durmaya hazırım doktorunuz da bu çocuk kilo almamış mamaya başla demedigi sürece kafanıza göre başlamayın bence uzun oldu ama ksuura bakmayın doldum iyice bu mama kilo konusunda