Dilber55 ay kilo alımı gayet iyi öyle bir şey yapmayın sakın ne cahil insanlar var anlamıyorum ki 😂 sütünüz yeterli gelmese tamam diyeceğim 4. Ayda doğum kilosunun 2 katına çıkması gerekiyor hatta 4. Ayda bize doktorumuz şuan 5.900 falan olması lazımdı doğum kilosuna göre mama falan vermiyorsun değil mi diye iki defa sordu gerekli durumlarda mama takviyesini doktorunuz önerir sağdan soldan gelen uyarılara inanıp böyle bir şey yapmayın