Birberenannesi ruhpastasii hem mantı hem pilav fazla. Hem nohut hem İzmir köfte ana yemek fazla. Bence hem yemeklerden hem pilavlardan birini çıkarın.
ruhpastasii Birberenannesi Aşkım eşim ve kayınbabam izmir köfte sevmez onlara nohut yapıyorum. Ay milföyden mantı da güzel oluyor kız tattırmak istiyorum🤩
Tatlican Durunun_annesii0 Herkes bir degil ki birde kisi sayisi onemli biz 15 kisi salatayla 8cesit ana yemek bitti sadece birkac seyden azicik kaldi onlarida diger aksam yedik birsey çope gitmedi