Portologg ya benim tavsiyem de evolvia . Benim deprem dolayısıyla sütüm kesildi. Ne doyuyordu ne gazı kesiliyordu üstelik kabızlık bile vardı . Bir yandan durmadan slalaniyorduk . Doktorum böyle bir mamadan bahsetti aldım zor buluyordum mamayı kullandım ve aşırı memnunum maşallah sübhanallah kendi kendine gazını yapar oldu sancısı azaldi hatta bitti denecek kadar gitti. Tabiki bebekten bebeğe değişir lakin benim bebeğime iyi geldi.