Portologg Kızlar bebeğim zaten gazlı ama durmadan bu açlık ağlaması diyorlar bıktım artık mama kullanicam daha kötü olmasından cok korkuyorum sizce hangisini alayım bizim burada bu ikisi tek var markette şuan e bebege falan gidemem o yüzden sadece bu iki secenek var elimde
Buseye2 Portologg ben ilk aptamil kullandım ve çok gaz yaptı göbek fıtığına yol açtı sonra bebelac golda geçtim eskisi kadar gaz problemimiz yok birde biogaia damla kullanıyorum
incitanem22 Portologg bebekten bebeğe değişiyor bence . Ben aptamil comformil aldım gaz yapmıyor diye daha kötü oldu . Bebelac gold kullanıyoruz şimdi
MinikPandam_ Portologg bebekten bebeğe değişiyor bu durum ama. Net bir cevabı yok. Benim kizim aptamil kullanırken çok gszi oldu 1 hafta kaka yapmadı fitillerle yaptırdık sonra bebelac gold a geçtik rahat ettik. Ama başka bir bebek için de tam tersi olabilir. Deneyerek öğreneceksiniz
DolceBabanne Buseye2 Bebelac Gold birde kusma engelleyiciymis bende kullanıyorum ve sonradan öğrenmiştim eczacı demisti
Sena_mom_bz Konudan alakasız benim bebeğim de öyleydi sma comfort a geçirdi doktor çok iyiyz şükür 3 aylık bebeğim
Portologg Sena_mom_bz gazli miydi bebisiniz yoksa ac mıydı benim sutum taşıyor herkes bebek ac diyor halbuki kivraniyor meme emerken anlamadkm gitti icim rahat etsin diye mama başlicam bende
Portologg Selamcanim canım kaynanam bebelac 1 almış gold la degistirmeli miyim yoksa kullanayim mi sence
Sena_mom_bz Portologg mama değişmekten korkma bir gün bilemedin iki gün kötü olur sonra doğru mamayı bulunca oh diyosun gazını kendi çıkarınca gaz için ağlamayınca sadece mırıldanıyor çocuk kendi kendine uyudu bir iki kere ben kalp krizi geçircektim mutluluktan
Portologg Buseye2 canım ikinci bebeğim ama inan cok çaresizim gaz gibi de ağlamıyor böyle çığlık atarak ağlıyor gazini ilk bebeğime gore gayet iyi de çıkarıyor ilki zaten hic cikarmiyordu bu 40 dk 1 saat aglamadan sonra cikariyor yine ağlıyor garip ağlıyor igne batiriyormusum gibi çıldırıyor doktor kulagina bakti sorun yok dedi kakasida normal renkte ve kokuda anlamadim ki :(
Uzayyy Aptamil mama gazlı bir mama , gaz sıkıntısı yaşıyorsan aptamil conformili gönül rahatlığıyla kullanabilirsin. Aptamil markası içerik açısından en iyi bilinen bebek devam sütü markasıdır . Bence aptamilden şaşma .
Portologg Uzayyy deneye deneye hangisinin iyi geldiğini görücem galiba böyle giderse teşekkür ederim cevabin icin ❤
Buseye2 Portologg yeteri kadar gazını çıkaramadığı için ağlıyordur maalesef aynı sorum bizde de var canım Allah yardımcın olsun 🌸
Lovely_mk Ben ikizlerime doğduğundan beri Aptamil kullanıyorum çok memnunum. Eczacı aptamil gaz yapar dedi ama benim bebişlerde ga olmadı. Bende mama bebekten bebeğe değişiklik gösteriyor. Ama doktorumuz içerik olarak en iyisi Aptamil ondan devam edin demişti bize
Portologg Lovely_mk zaten bazı bebeklerin gazi olmuyormuş canim kendileri yapabiliyormus iyiki olmamis ikiz zaten zordur birde gazla uğraşmak ekstra zor olurduu
Portologg incitanem22 bende onu aldırdım canım bebeğim 3 aylık meme de veriyorum nasil kullanayım? Ilk defa mama kullanicam ilkinde kullanmadim bilmiyorum o yüzden