ezehraa Beyzanurduru bende öyleydim saatlerce sallıyordum doğduğundan beri ama bir aydır uyanık tutuyorum iyice ve artık dayanamıyo dk sallayınca hemen gidiyo 😂 Allah yardımcımız olsun uyku meselesi çok zor 🤦♀️
Sgunibrahim ezehraa nasıl uyanık tutabiliyosun bana da sırrını verir misin benim ki kafasına estimi uyuyor ben müdahale edemiyorum :) Ama işte keşke o uyurken bende uyusam :
ezehraa Sgunibrahim oynatıyorum müzik açıyorum yarım saat nerdeyse oynuyorum bakıyo 😂😂kitap okuyorum biraz biraz evde gezdiriyorum😂 ben zorla uyutacağıma kendi tıpış tıpış uyuyo 😃😃
ezehraa Sgunibrahim dene dene valla çok iyi oluyo ben diyorum boşuna kendimi yormuşum o kadar boşuna stres şimdi de uyku saati geçsin basıyo çığlığı 😂😂