Erimsmom aynıyız😞 3 aylık benim kızımda. Dün sabah 6 da kalktı akşam 9a kadar toplamda 1,5 saat ancak uyumuştur. Bazen yerine yatırınca ağlıyor bazen dediğin gibi ağlamadan duruyor ya da kucak istiyor. Uyuyamadığı için de agresif oluyor. Memeyle sakinleşiyordu bu sefer onunla da sakinleşmiyor. Amansızca ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım bende. Ama beyaz gürültü işe yarıyor bazen😞