Onur-sel Kereminnannesiii acı elma yağı zararlı hiç denemeyin bence ayağının altına sıcak havlu koyun ve sürekli bacaklarını bisiklet sürer gibi yapın bizimkide aynıydı o biraz rahatlatıyo bebekleri
Kereminnannesiii Onur-sel evet canim yaptıktan sonra öğrendim zararli olduğunu bidaha yapmadım ama onuda denemedim değil yani sicak havluyu da denedim yuz üstü yatırınca gazini guzel.cikariyor ama onu kesfettim
Emiryildirim Akydt sab simplex günde 3 defa 8 damla kullanıyoruz. 1 kezde 5 damla biogaia. Kendisi çıkartıyor. Tavsiye ederim.
Akydt Emiryildirim bizim doktorumuz 4×8 dedi sab simplex e 🤔 bio gaia yerine maflor var bizde de içerik aynı dediler 🤔 ama yine de benim oğlum zorla ıkınıyor maşallah sizinkine ne güzel 😣
Gamzebysl Cicegimbalim Günde 3 defa 8 saat arayla şap simpleks akşam 5 gibi de 5 damla bioagaia veriyorum günde bir kez
NhLpRn Akydt bende çok korkarak içirdim 45 günlük bebeğim. Bir saat sonra 4 gündür yapmadığı kakasını yaptı 😄
Zynps @Prensesinannesi25 benim kızımda 21 günlük ve aynı sizinki gibi bir video izlemiştim buradan bir anne paylaşmıştı bu şekilde çıkartıyorum tabi videodaki gibi bastırmıyorum birde ayaklarının çok rahat olması lazım ilk denememde olmamıştı zamanla alıştım https://youtu.be/UrQ_d7iLSGo
Prensesinannesi25 Zynps canım bu videoyu biliyorum denedim bi kaç kez ama ağlıyor daha cesaret edemedim