Arkadaşlar bebeğim 12gunluk emdikten sonra üstten gazini çoğunlukla çıkarıyor sab simplex damla kullanıyoruz çıkaramadığı da oluyor tabi. Ama sanki alttan gaz çıkarırken çok ıkınıyor kalasını falan yapacağı zaman kıpkırmızı oluyor. Sizde de böyle miydi nasıl aştınız nefesini kontrol edemiyor sanki o ara nefessiz kalıp kızarıyor ıkınıyor korkutuyor