Neva_seda bnm oğlumunda öyleydi butun vucuduna inmişti gece oldumu çok huysuzlanıyodu hep gaz sancısı sanmıstık doktora gıturdüm egzama dedi kasıntı vs yapar huzursuz olur cok huysuzlanır dedi krem vs verdi söndü vücudu yatıstı ama sürekli ilk aefer kadar olmasada tekrarlıyo koltuk altı bıynunda dırseklerinde vs suan 6 aylık olucak o yuzden tekrar ek gıdaya gecmeden götürmek istiyorum bu sefer farklı bır doktor denıcem alerjik olabikir die düşünüyorum.