Duyguklyc benim ablamın da ilk kızı tüp bebek ti onun tüpleri tikaliydi 5 yıl çocukları olmamış ti doktorlar normal yolla hamile kalma şansın yüzde beş demiş ti bu sebeple olmaz diye korunmuyorlarmis kızı 13-14 aylıkken kendiliğinden hamile kaldı ikinci kez kızı oldu çok şükür normal yolla