Duyguklyc evet çok hafiften birşey görülüyor ama yarim saat sonra cıktı yazmışsınız, bu testi değilde erken gebelik testi alın derim ben o daha net söyler ikinci çizgi geç cikinca genellikle bekleme çizgisi diyolarlar,rabbim gönlünüze göre versin insallab