19032020
Oğlumun adı Rüzgâr. Ne kadar sakin, dingin, akıllı bir isim olduğu tartışılır tabii ama ben yine olsa yine Rüzgâr koyardım.
Arden ve Aren isimlerini çok beğeniyorum. Kuzey’de güzel isim bence istediğiniz tanıma pek uymuyor. Kerem’ler çok akıllı gözlemlediğim kadarıyla.