barbarosunannesi 19032020 merhaba oğlumun ismi Barbaros.bir daha olursa Ertuğrul koymayı düşünüyorum.saglikla ağız tadıyla büyütün inşallah
ilon 19032020 benim çoook önceden beridir aklımda hep Ali ismi var böyle dümdüz sade Ali çok hoşuma gider Allah nasip ederse bir erkek evlat koyacağım inşallah
1Umut 19032020 kuzenimin ismiydi,annesine çok düşkün,ailesine bağlı elinden geleni yapan,sakin iyi huylu, güzel ahlaklı,18 inde umresini yapmış,dini bütün yaşayan biriydi.“Umut”
maniera 19032020 oğlumuzun adı Atlas Çınar 2 isim koymak istedik iki isminin de anlamları farklı karakterine yansıyor mu bilmem ama Koç Burcu bilmiyorum çok severek koyduk çokta sessiz herşeyi herkesi öpen bi oğlumuz var Allah analı babalı büyütsün sizinde sap Salim kucağınıza alınırsınız inşallah 🌸
19032020 maniera çok teşekkür ederim , amin inşallah , ismi çok güzelmiş Atlas Çınar da sağlıkla şansla hayırlarla büyüsün inşallah 😍😍
Mbrre 19032020 Bende buna çok inanırım araştırırken Aker ismine denk gelmiştim namuslu Yiğit demekmiş çoğu kişinin hoşuna gitmedi ama ben çok istedim oglumun adi Aker Kağan belki hoşuna gider Kağan i da babam çok istediği için koyduk :) Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah ❤
19032020 Mbrre ilk kez duydum Aker ismini anlamı çok güzelmiş asıyla yaşasın Aker Kağan ♥️ Çok teşekkür ederim amin inşallah 🙏🏻😍
Sunlight 19032020 İlk oğlumun ismi Ömer Eymen🤗 Eymenin anlamı hayırlı bereketli sağ taraftan gelen demek. Gerçekten oğlum maşallah diyim inanılmaz akıllı uslu sakin bi çocuk. İkinci oğlum Uras Emir🤗 Urasın anlamı şanslı talihli demek. Emirin de peygamber soyundan gelen hükümdar, paşa anlamları var o yüzden tercih ettik. Daha 2 yaşında ama ismi gibi şanslı bereketli bi çocuk oldu o da🥰
Akkebru 19032020 benim oğlumun adı Anıl ♥️ İsim önerisi olarakta Ahlas, Eymen,Yaman, Poyraz Efe düşünebilirsiniz 🥰
AselinAnnesiiiiiiiii 19032020 (Aras) = Aras isminin anlamı ise kendisinin gibi sahip çıkan anlamına gelir. Aynı zamanda Aras, Doğu Anadolu Bölgesi’nden Hazar Denizi’ne dökülmekte olan ırmağın da adıdır.
19032020 AselinAnnesiiiiiiiii evet Aras da çok güzel isim çevrede çok var o yüzden tercih etmiyorum . Anlamı da çok güzelmiş. Çok teşekkür ederim 😍♥️