Denizelif kasılmalar yoksa nst de sancı görünmüyorsa açıklık bir şey ifade etmez bebeğin de doğumu desteklemesi gerekir nst de görülen sancılar rahmin kasılmaları rahim kasılmaları olmadan bebek destek vermeden normal doğum gerçekleşemez. Ben hemşireyim, 39+1 de gebelik diyabetim olduğu için suni sancı verdiler hiç açılmam yoktu akşam 5 den gece 3 e kadar suni sancı verdiler ama bende ne ağrı vardı ne de nst de sancı çıkıyordu arada bi çıkıyordu ama düzensizdi gece 3 de biraz düzenli sancılar gelmeye başlamıştı açılmam hala hiç yoktu fitil verdiler. Fitille de sadece 2 cm açılmam oldu ertesi gün 5 e kadar bekledim açılmam olsun diye fitili verdikten sonra canımdan can gitti çok sancı çektim ama nafile bu sefer de nst de sancı çıkmıyordu en son bende sezaryenle alın diye ağladığımı hatırlıyorum. Doktor geldi sezaryene aldı ve doğum yaptım çokta rahattım hemen ayaklandım çok şükür.