Zamanı geri alamayacağına göre boşver takma.. Nasip böyleymiş demek lazım.. Özel hastaneye gidiyordum.. Doktorum normal zor diyordu.. Son iki hafta devlete gittim.. Orada sezeryan yapmazlar diye.. Ama devlette de normal doğum yapamazsın dediler.. Beni zeynep kamile yönlendirdiler.. Bebek kilolu diye riskli gebelikmiş.. Bide çatım basıkmış.. Velhasıl kelam hiç uğraşmayalım sezeryan olayım dedim..ama, sezeryan rahatlık diye kim demişse yalan demiş..