ondabundasundadir Evet sade oluyor ama şık sadelerden. Hani az ve öz gibi. Ben kendi eime taşınsam öutfağa direk plise yaptırırdım. Plisenin ğzerine tül zaten olmaz o tek durur. Evet çoğu cam balkona yaptırıyor ama mutfağında olan da çok gördüm ben. Şık bir havası var.