Arkadaşlar mutfak camların uzun ve büyük. Stora uygun değil ki mutfakta storu sevmiyorum. Temizliği açısından. Şu sıralar şu plise perdeler çok moda ama genelde cam balkonda kullanılmış. Perdeci mutfağa da yapıyoruz dedi. Aşkında çok kullanışlı gözüküyor ama bilemiyorum. Kullanan var mı? Ben şu sadece tül olan briz perdelerden düşünüyordum kafam karıştı.