AlinaEmreHan1 Poyrazz_ o aylarda böyle olur zaten korkmayın . 2 yaşında 2li cümleler kurmaya başlıyorlar . Anne gel, baba git, su ver gibi .
Poyrazz_ AlinaEmreHan1 benim gibi takıntılıysan herşeyi takıyorsun maalesef ki teşekkür ediyorum tavsiye için. Birde 2 yaşını bekleyelim bakalım ❤️
AlinaEmreHan1 Poyrazz_ hiç takılacak bir şey değil cnm Şuan küçük zaten tek kelimeleri söyler bu aylarda. Anne,mama, baba vs Korkma normal
Gmznr2909 Poyrazz_ inşallah çok oluyormuş öyle bir başlıyorlarmış bakalim sağlıklı olsunlar da geç konuşsunlar
Kaptan03 Poyrazz_ benimkide 18 aylık anne dede kedi pisisisisi hayvan seslerin.ve olabildiğince bididi konuşuyor anlatıyorda anlatıyor 😅 normal yahu bence ne bekliyoruz ki
Sensah Poyrazz_ Instagram’da doç Dr Sabri herguneri takip edin.Otizm riskli bebek olabilir belki.İnsallah yoktur ama siz yine de iyi bir çocuk psikiyatristine götürün.Maalesef çoğu uzmanda bu konuda yetersiz çocuklar bu yüzden geç tanı alabiliyor.