Ebrushkaa Deletedmom_39 hatta doktorum normal dogurtamam seni dedi çünkü 1 tanesi kanalı tıkamis bebegi riske atamam dedi hatta progestan kullandım fitil 5.aya kadar hissediyordum.yani o miyomu usg 2 tane miyom demişti 4 tane çıkardım gördüğümü aldim demişti canim doktorum.Bursada iseniz Kemal Körogluna mutlaka gitmenizi tavsiye ederim.
Minel-inannesi Deletedmom_39 benimde vardi gebelikten once, haliyle buyudu biraz daha, sezeryandayken aldi doktorum. Benim kafa gidik masada yatiyom diyom burasi nasil steril yer millet mangal yapiyo kokusu buraya geliyo🤣
Minel-inannesi Deletedmom_39 belden uyusturmaydi aslinda ama o ara ben bütün hamilelik doneminde oldugum gibi yine kusuyodum😂 anestezici dalga gecti benle sen daha igne yapildi yatar yatmaz atmaya basladin anesteziyi bu gidisle burdan cikana kadar hissetmeye baslican sen diye guluyodu halime🤦
Mlkkrm Deletedmom_39 Canım ben onun için estra para vermıstım oyle aldılar sanırım senınkını o yüzden bırakmıs