Deletedmom_39 doktorun bunu sorması da garip olmuş . Ben sezaryende myomumu aldırdım 6,5 cmlik. Myom eğer alınabilecek durumda ise alıyor doktorlar. Doğumda rahime çok kan gittiği için myom da alınırsa fazla kanama yapabiliyormuş. Myomun yeri uygunsa, alınabilecek gibiyse alıyor doktor.
Bunu da doğum öncesinde konuşmanız gerekiyor uygunsa alın diye. Çünkü ek ücrete tabi