Fincan Dimitrina_kovaceva ay ilk kez de bu kadar uzun konuştum biriyle teşekkür ederim cevaplar için 😀
ayse01_alparslan Fincan ben yeni bu sene aldım cekmeceli hepsi buradadan aldım Altus yedi çekmeceli olanından çok memnunum
Fincan ayse01_alparslan ben o kadar büyük alamıyorum canım hem çok pahalı hem de tayinciyim küçük bir şey istiyorum teşekkür ederim öneri için..
sizdenbirii Fincan simfer benimki sesiz çalışıyor nofrost olmadığı içim buzlanıyor ara ara temizliyorum elektrik olarak da çok yakmıyor Marka ne alırsanız alın A+++ ve nogrost olmasına dikkat edin