Fincan Kızlar küçük boy, çekmecesiz sandık tipi derin dondurucu almak istiyorum var mı öneriniz, çok memnunum diyen ya da bundan asla alma diyen.
sizdenbirii Fincan benimki sandık tipi evet çok şey alıyor ama karmakarışık oluyor yazın köye lazım olduğu için öyle aldık ama sadece kendi evim olsa küçük boy çekmeceliyi tavsiye ederim annem kullanıyor her şey düzenli
Minigim38 Fincan çekmeceliler daha kullanışlı oluyor. Sandık biçiminde çok karışık oluyor en alttakileri almak için hepsini dökmek gerekiyor. Uğur derin dondurucu kullanıyor annem
Winnithepooh Fincan merhaba annemde sandık tipi var çok urunkoyuyor ama bişey alacağı zaman altta ise zorlanıyor cikartyor tek tek bende çekmeceli var hangi çekmecede ne var biliyorum et tavuk sebze ayırdım ona göre çekmecesi ne bakıyorum bulmam daha kolay oluyor
Fincan Minigim38 Dimitrina_kovaceva hem daha çok malzeme alsın diye hem de hangi çekmecede ne olduğunu hatırlamam diye sandık olsun dedim sizdenbirii
Dimitrina_kovaceva @“Fincan”#p25227891 yani eğer en alttakini almaya sabrım var diyorsan uğur marka tavsiye ederim 😆
Dimitrina_kovaceva Fincan hangi derin dondurucu olursa olsun, markası uğur. Uğurdan caymam. Bir de cekmecelide unutma sorunu yaşamaman için her çekmeceye etiket yapıştırırsın ne koyduğunu yazarsın olmaz mı 🌼
ayse01_alparslan Fincan ben yeni bu sene aldım cekmeceli hepsi buradadan aldım Altus yedi çekmeceli olanından çok memnunum
Winnithepooh Fincan Vestel marka ama model hatrlamiyorum iki üst raf demir şeklinde sabit kapaklı diğer 4 rafı çekmeceli uygun diye almıştık kaç yıl önce temizlemek lazım 6 ayda bir temizlemedim mi iki üst sabit rafin demirleri buzlanma yaoiyor hepsinde oluyor mu bilmiyorum ama bendeki yaoiyor düzenli temizlenirse sorun olmuyor buzlanmada
Fincan Dimitrina_kovaceva yani sandık tipinde de onu yaparım diyordum zaten. Zaten normal buzdolabım da büyük ve çekmeceli ama yetmiyor diye almak istiyorum. Ama şimdi çekmeceli düşünmeye başladım herkes aynı şeyi söylüyor 😀
sizdenbirii Fincan simfer benimki sesiz çalışıyor nofrost olmadığı içim buzlanıyor ara ara temizliyorum elektrik olarak da çok yakmıyor Marka ne alırsanız alın A+++ ve nogrost olmasına dikkat edin
Dimitrina_kovaceva Fincan benim buzdolabımın dondurucusu da çekmeceli ve büyük. Bazen düşünüyorum raflar olmasa ne olurdu diye. Çünkü kapasiteyi azaltıyor eski buzdolabı buzluları gibi 😆😆
Fincan Dimitrina_kovaceva kesinlikle öyle. Ama şimdi baktım da çekmeceli küçük boy yok hep yüksek büyük boy uğur marka, ben tayinciyim taşıması kolay olmalı