Selcan HappyKids normal vaktinde gelseydi balık burcu olcakti kızım babası gibi ama birazcık erken geldi kova oldu şükür ama 2 gün daha dursaydı sevgililer gününde dogmus olurdu ne güzel 😀
Gunes_kiz Prensveprensesannesi 😊 ne güzel. Normal mi oldu sezeryan mi bir de saat kaçta doğdu. Benim sezeryan oldu 19:28 de doğdu 😊😊😊
Gunes_kiz Prensveprensesannesi 😊 ne güzel. Normal mi oldu sezeryan mi bir de saat kaçta doğdu. Benim sezeryan oldu 19:28 de doğdu 😊😊😊
Yusufcuk01 HappyKids ben aslan yukselenim terazi Eşim aslan yukseleni kova Kızımız aslan yukseleni balık. Hakkımızda hayırlısı 😂😂