talham üç oğlum var en büyüğümüz (21 agustos 2010) ve en küçüğümüz(10 agustos 2019) aslan🦁 ortancım da balık (4 mart 2016)🐟
EJDERYAA Temmuz kızı gülerken bile ağlıyor 😂 çok duygusal konuşmaya gelmiyor hemen dudaklar büzülüyor 😁
AylaM46 13 temmuz da geldi kızım dünyaya. Bizim evlilik yıldönümümüzde hemde 🤭 rabbim in bize 1.yıl hediyesi oldu prensesimiz 😍😍
MinasMom34 AylaM46 benim kızım da 13 temmuzda doğdu 😊 ismini Afra Mina koymuştum Afra ayın 13. gecesi demek kızım da sabah 10 da dünyaya geldi 🙈😊
Gunes_kiz Prensveprensesannesi 😊 ne güzel. Normal mi oldu sezeryan mi bir de saat kaçta doğdu. Benim sezeryan oldu 19:28 de doğdu 😊😊😊
Gunes_kiz Prensveprensesannesi 😊 ne güzel. Normal mi oldu sezeryan mi bir de saat kaçta doğdu. Benim sezeryan oldu 19:28 de doğdu 😊😊😊
Deletedmom196 Farahzeynep benimde oğlum 2 nisan doğumlı keçi mı hemde ne keçi babası kılıklı diyorum hep 🤣
AylaM46 MinasMom34 ne kadar güzel maşallah 🤭 peki sizin kızda çok nazlımı ufacık bişeye dudak büküp ağlıyor bizimki 🤩🤗🤗