melek_yagmur doğumum çok iyiydi gerçekten hastaneden çıkana kadar ağrı kesicilerle müthiştim hatta ayağa kendim kalkıp yürüdüm. Bebeğime mama verdik biberonlarını falan hep kendin yıkadım sadece yan yatmak ve yattıktan sonra kalkmak zor oluyordu. Eve geldiğimde ağrı kesici kullanmadım ama hamilelikte belimde fıtık oluşmuş belimin ağrısı ve tutukluğu 20 gün sürdü, adım bile atamadım. Bebeğim sarılık oldu belimin ağrısına rağmen yatmam mümkün olmadı, sürekli beslemeye çalıştım. Karnım sarkık sarkık hissettirmişti sonra korse kullandım geçti. Sütüm de zamanla çoğaldı. Şu an tekrar hamileyim sadece dikişlerim biraz yanıyor onun dışında 3. aydan sonra sezaryenle ilgili hiçbi sıkıntım olmadı.