melek_yagmur spinal sezeryan oldum doğum iyiydi herhangi bi sıkıntı yaşamadım ama sonrası kötüydü 4-5 gün geceleri emzirmeye kalkarken çok aşırı ağrılarım oldu ağlıyordum ağrıdan nefesim kesiliyordu birde vc 3 gün kendim hiç giremedim annemle eşim yanımdaydı hep. 2 hafta sonra hafif hafif eğilmeye ve dik yürüyebilmeye başladım Kısacası ameliyatlı insan olmak çok zormuş. 6,5 ay oldu doğum yapalı ameliyat yerim hala kırmızı çizgi rengi ne zaman düzelir acaba