Galyurt Benim bebeğim 4,5 aylık uzamış sarılığımız vardı doktor su da ver dedi her doktor farklı şey söylüyor en iyi bildiğin kendi bildiğin bence şuan suyu çok seviyor günde 150 200 ml e yakın su içiyor versem daha içer eminimki
A_12ynr burcuo teşekkür ederim 😂 bazileri biz icirdik bişe olmadı diyo siz yapın bn yapmm 5 buçuk ay da vericem dedim oda 6 ayda bna tam alıştığı için yeni biseleri kabul etmek zor oluyo icicek mi icmiycekmo üç kaşık kularali gibi yavaş yavaş vericem yani bn öle planlıyorum emzik bile alıştırmak için tatlıya bandoram dediler bnmki almiyo oguruyo almiyosa zorlamayın dedim
burcuo A_12ynr Tabii çocuğu gereksiz zorlamak çok saçma. Benimki doğar doğmaz emzik aldı sonra 4.ayda birden bıraktı. Eskiden yapmışlar bize de şekere sür ver, bala reçele sür ver vs. İlla ısrar neden olur anlamam 😂
Menessasmom Yasemin517 ben 2 günde bir 1 çay kaşığı vermeye başlamıştım kaynatılmış soğumuş okunmuş su 😄 hiçte bi zararınıda görmedim evet gerek yok ama zararıda yok sonuçta isterseniz verin çok sık olmamak şartıyla tabi
Fundaaaa Benim bildiğim mamayla beslenen bebege şu kesinlikle verilir ben hem anne sütü ara da mama veriyorum ama düzenli değil yinede şu veriyorum 2 3 günde bir verilmesi gerek bence
Seher-b Umutluluk mama zaten su ile yapıldığı için ekstra su vermeye gerek yok rica ediyorum yanlış bilgiler vermeyelim
adakus48 Yasemin517 ben 40 günden sonra bi çay kaşığı verdim her gün hiç bişey olmadı. Ama en iyisi doktorunuza sormak