Yasemin517 Merhabalar, bebeğim 3 aylık bazı insanlar çay kaşığı ile su verilebilceğini söylüyorlar. Bazısı da anne sütünde hepsi olduğu için verme taraftarı değiller. Siz nasıl yapıyorsunuz anneler? Bebeğinize su veriyormusunuz?
anayimbenn Yasemin517 5,5 aya kadar hiç vermedim mama+anne sütüyle besledim. Doktorum ek gıdayla beraber başla demişti
MeReYa Yasemin517 Hiç gerek yok. Bana ebe 4. Ayda bi çay kaşığı verebilirsin dedi o da demir ilacına başladığımız için bebişin midesi bulanmasın diye.
Vrlmr Ben hiç vermedim 4.5 aylık bebeğim zaten anne sütünün %80 i su olduğu söyleniyor doktorlar tarafından o yüzden bence ek gıda ile verin
peloser 6.aya kadar bebeğe su verilmez. Su ihtiyacını anne sütünden karşılar bebişler.anne sütünün büyük bir oranı zaten sudur☺️
zumra-19 Mama daha yese bebeğiniz manayı suyla yaptığınız için gerek yok anne sütünde zaten gerek yok
Seher-b Umutluluk mama zaten su ile yapıldığı için ekstra su vermeye gerek yok rica ediyorum yanlış bilgiler vermeyelim
MevaninMelegi Yasemin517 temmuz sıcağında doğduğu için doğduğundan beri verdim sadece anne sütü alıyo şimdi 9 aylık oldu ek gıdadan dolayı zaten veriyorum bence verebilirsiniz
kasimonbes Yasemin517 mama ile beslendigi icin basladik biz suya 4 aylikken. Doktorum suya karsi degilim verebilirsin dedi ama kizima 1 cay kasigi suyu sevdiremedim. Surekli tukuruyor diliyle itiyor pes etmiyorum ama. 1 2 cay kasigi su alali kaka duzenli yapmaya basladi
A_12ynr Yasemin517 anne sutunde su var zaten oda su ihticaini karşılıyor mamada veriyosan ayriyeten onuda su ile yapıyorsun gene karşılıyor 4 ayda demir ilacına geçersen de verme derin dişleri daha çıkmadığı için leke yapmaz tabiki sağlık ocağında kini içirmek isterseniz bn ayrı aldım içirmek istemedim paraben var az miktarda beş buçuk ayda başlarsanız ek gıdaya o zamn şu verebilirsinz bnce bn vermiyorum şu an 4 aylik vermiyorum. Gerek duymuyorum bni korkuttular ona rağmen vermedim yok tanıdığı varmış su vermemi bebek ölmüş falan dediler hayr dedim kesinlikle vermiycem . Bnm sutumden aliyo.
burcuo A_12ynr Su vermemekle bebeğin ölmesi ne alakaymış acaba ya? Anne sütü az biraz beklese bile suyla yoğun kısmı ayrışıyor. Ben de biraz mücadele ettim su verme olayında çevremle. Bi anlatamadık şu meseleyi. Sütten zaten akıyor suyu. Siz ne güzel yapmışsınız.
burcuo Yasemin517 Küçük bebeklere su zehirlenmesi ihtimaline karşı su verilmemeli. Doktorlar da hep 6 aydan önce vermeyin diyor. Anne sütü alıyorsa ekstra suya gerek yok hele de kış günü hiç gerek yok. Ekstra terleyip su kaybetmiyor sonuçta
A_12ynr burcuo teşekkür ederim 😂 bazileri biz icirdik bişe olmadı diyo siz yapın bn yapmm 5 buçuk ay da vericem dedim oda 6 ayda bna tam alıştığı için yeni biseleri kabul etmek zor oluyo icicek mi icmiycekmo üç kaşık kularali gibi yavaş yavaş vericem yani bn öle planlıyorum emzik bile alıştırmak için tatlıya bandoram dediler bnmki almiyo oguruyo almiyosa zorlamayın dedim
AselinAnnesiiiiiiiii Yasemin517 1 aylıkken vermeye başlamıştım suyun yerini hiç bişey tutmaz bence ve mama ile beslenen bebeklere mutlaka verilmeli
Minel-inannesi Yasemin517 anne sutu yeterince sulu zaten, bebegin su an ekstra suya ihtiyacı yok. Önünüzdeki ay demir damlasina baslayinca demir damlasindan sonra icirmenizi tavsiye etcekler zaten size. Etrafa kulaklarinizi tikayin ve icgudulerinizi dinleyin onlar bebeginiz hakkinda sizi hiç yaniltmaz
Niisaa Yasemin517 bebeğim ilk doğduğu günden sonra sarılık ile doktorum su verdirtti anne sütü almamasına rağmen hastaneye yatmasına ramak kala olan sarılığımız vardı ve 4 gün sonra sarılık geçmişti bunu yapan sadece suydu çünkü hiç emziremedim, su verebilirsin benim bebeğim şuan 8.5 aylık günde 3 biberon au içiyor hiç bir zararını görmedik sadece gece bile su için uyanıyor